Temiz bir çevre ve gelecek vurgusu

Fethiye Yarımada Bölgesi'nde Fethiye Belediyesi, Muğla Büyükşehir Belediyesi ve Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi öğrencileri çevre temizliği için sahaya indi. 'Temiz Muğla, temiz Fethiye' sloganıyla gerçekleştirilen etkinlikte hem temizlik yapıldı, hem de çevre bilinci için güçlü bir farkındalık mesajı verildi.

www.gercekfethiye.com muhabiri Gülay Yılmaz'ın haberine göre Fethiye’nin doğal güzellikleriyle öne çıkan Yarımada Bölgesi, bu kez anlamlı bir çevre temizliğine evsahipliği yaptı. Fethiye Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü, Muğla Büyükşehir Belediyesi ekipleri ve Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi öğrencileri bölgede ortak bir çalışma yürüterek çevre temizliği gerçekleştirdi. 

Temiz bir çevre ve gelecek vurgusu

“Temiz bir Fethiye için mücadelemiz sürecek”
Fethiye Belediyesi Temizlik İşleri Müdürü Mahmut Bayraktar, yürütülen çalışmanın aslında sürekli devam eden bir mücadelenin parçası olduğunu vurgulayarak, “Yarımada Bölgesi’nde sürekli zaten bir temizlik kampanyası etkinliği yapıyoruz. Bugün yine buradayız. Üzülerek buradayız. Keşke kirlenmese biz de gelmek zorunda kalmasak. Bugün Muğla Büyükşehir Belediyemiz, Çevre Koruma Kontrol Daire Başkanlığı ekipleri ve Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi’ndeki öğrencilerle birlikte Yarımada Bölgesi’ndeyiz” dedi. 

Temiz bir çevre ve gelecek vurgusu

Üç farklı kurumun bir araya geldiği etkinlikte; hem sahada temizlik çalışması yapıldı, hem de özellikle gençler aracılığıyla çevre bilincinin güçlendirilmesi hedeflendi. Bayraktar, bu tür organizasyonların temel amacının farkındalık oluşturmak olduğunu belirterek, “İnsanların buraları kirletmemesi, doğayı koruması için tüm mücadelemiz sürüyor. Temiz bir Fethiye, temiz bir dünya ve güzel bir gelecek için çalışıyoruz” ifadelerini kullandı.

Temiz bir çevre ve gelecek vurgusu

“Temiz çevre, temiz Muğla sloganıyla sahadayız”
Muğla Büyükşehir Belediyesi Çevre Koruma ve Kontrol Dairesi Başkanlığı Fethiye Temizlik Bölge Sorumlusu Coşkun Büküm de etkinliğin önemine dikkat çekti. Büküm, “Temiz çevre, temiz Muğla sloganıyla çıktığımız bu yolda Fethiye’de çevre bilincini artırmak ve gelecek nesillere daha yaşanabilir bir çevre bırakmak için önemli bir çalışmayı hep birlikte gerçekleştiriyoruz” dedi.

Temiz bir çevre ve gelecek vurgusu

Etkinliğin Fethiye Belediyesi ve SOGEM işbirliğiyle hayata geçirildiğini belirten Büküm, üniversite öğrencileri, belediye personeli ve araçların sahada aktif görev aldığını ifade etti. Büküm ayrıca, “Sadece bulunduğumuz alanı değil, çevreye karşı duyarlılığı da güçlendirmeyi hedefliyoruz. Büyükşehir Belediye Başkanımız Ahmet Aras’ın çevreye verdiği önem doğrultusunda çalışmalarımızı kararlılıkla sürdüreceğiz” diye konuştu.

Yarımada’da gerçekleştirilen temizlik çalışması, katılımcıların ortak mesajıyla devam etti: “Daha temiz bir çevre, daha yaşanabilir bir gelecek.”